Já a cestování :D

Hned ze začátku je nutné říct, že to nebude článek o tom kde jsem byla, nebo kde chci jet. Není to vlastně ani názor, ale spíš je to článek pro pobavení (teda doufám) :-D. Na cestování jsem totiž špatná takže se dokážu ztratit i tady, kde bydlím od narození. Proto doufám že se snad se pobavíte, taky tak trochu doufám že to takhle nemám sama... Takže pokud taky máte problém něco najít, nebo se snadno ztratíte. Ozvěte se do komentáře, ať se necítim tak blbě. Stejně si myslím že jsem asi sama:-D

Vlastně, polovina mých přátel to ví, a počítají s tím. Takže když se má někam cestovat, rozhodně to nesmí nechat na mě, dobře ví že se pod mojím vedeným nemusíme nikam dostat. To vlastně v tom lepším případě, v horším dojdeme někam úplně jinam. bohužel mi nepomůže ani mapa, je to s mapou ještě horší snad :-D zkrátka mám "talent" na cestování. Ono i samotná přeprava je problém. Dřív jsem byla schopná nasednou na špatný vlak, (to je problém někdy i ted´, přiznávám.. Ale ne takový jako dřív,  ted´ je to díky mé práci lepší, ale né o moc :-D ).

Konkrétní případy:

Jsem schopná se ztratit i v Ostravě, což se mi párkrát stalo :-D. Ano vážně i v Ostravě. Nebo si vždycky koupím špatně jízdenku na tramvaj.. Někdy tu tramvaj nejsem schopná ani najít, teda.. nebo rozhodně ne tu mojí, správnou..

Vtipné také bylo, jak jsem jela na pohovor do Prahy.. :-D já a do Prahy.. to už nezní dobře takhle samotně, Takže jsem si předem musela všechno najít a zjistit. Zjístit si co a jak, kam mám jít atd.. Pomalu jsem to hledala půl dne :-D. Pořád jsem se musela ptát svého kamaráda z Prahy, kde co je, a kudy se tam dostanu. Stejně jsem se nakonec trochu ztratila a musela se ptát ještě cizích lidi, jak se dostanu na konkrétní ulici kde byl pohovor. Pája se navíc musela zeptat tak pětkrát a když mi někdo poradil, šla jsem stejně blbě a jinam... Mě zkrátka člověk musí na domluvené místo dovést za ručičku :-D jinak se prostě ztratím.

Což mi dále připomíná, když už se mnou někdo jde, neposlouchejte mě:-D. Jednou to tak někdo udělal a ztratili jsme se :D, takže když tvrdím že vím kam jdeme, a kde je správný směr, tak lžu. :-DD Nebo si to jen myslím. Dvakrát jsem říkala "půjdeme tudy" a v obou případech jsme došli někam jinam :D (Ale to už každý ví, proto už raději nikoho nenaviguju)

Podělím se s vámi i o starší příběh, kdy jsem se opravdu málem ztratila v havířově :-D. no v podstatě jsem spíš zabloudila.. ale na mojí obranu, byla tma :-D. Navác jsem si spletla zastávku kde vystoupit, a pěkně jsem se projela a jelikož byla tma, tak jsem neviděla kde jsem a pěkně mě to rozhodilo. dokonce ukápla i slza. Přitom jsem nedojela někam hodně daleko... jenom jsem to tam neznala. Navíc jak ještě byla tma, ztratila jsem pojem kde se právě nacházím. Ted´ to je sranda, a zasměju se tomu, ale v danou chvíli to vtipné nebylo, hold pája :-D.

Jak to tak píšu, si říkám že bych asi sama nikdy neměla jet na dovolenou. Dopadlo by to blbě :-D, jelikož se ztrácím i u nás, natož někde v zahraničí. To by pak nepomohlo ani celostátní pátraní. Byla bych na konci světa :D ( opět, v lepším případě).

Taky na sebe ještě prásknu, jak jsem bloudila v Porubě :D. Zase se ale budu hájit.  V porubě jsem tehdy byla prvně, nikdy předtím jsem tam nebyla. takže jsem porubu vůbec neznala a neznám. Nebyla jsem schopná najít ani nádraží.. :-D. Navíc u mě bylo marné i to, že jsem se lidí ptala kudy mám jít, sice mi poradili ale nedošla jsem tam, ano až tak jsem na tom špatně :D.

Ale jak říkám, díky pánovi jsem se dostala domů.

Pak jsem trochu bloudila ve Vítkovicích a tak.. ale to jsou menší "věci". Určitě bych si ale ještě na něco vzpomněla. Jen si to nechám třeba na příště, zase na sebe nemůžu prásknout všechno. Bych se úplně ztrapnila :D. 

Ne, upřímně mi to zase až tak nevadí, a spíš se tomu pak zasměju.. ono, nic jiného mi stejně ani nezbýva :D. Rozhodně si z toho nedělám hlavu, hold jsem taková a každý už s tím počíta. Zvykl si :-D

Také tu nebudu zmiňovat kolikrát jsem jela jinam než jsem chtěla, nebo kolikrát jsem nevěděla čím a kam mám jet, ( byl by to článek na deset hodin ). :_D

Nicméně, doufám že se vám článek líbí, a aspoň trošku jste se pobavili. Takové odhalení nebylo lehké:-D. můžete mě klidně i politovat :-D. Stejně trochu doufám že se najde někdo, kdo je na tom hůře :D ?

Děkuji za přečtení :)








Komentáře

  1. Ach, znám tě a musím souhlasit :D Proto pojedu na dovču s tebou, jen se prosímtě rozhodni, kam pojedeme :P :*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lysá hora 2017

WHAT! :-D "Zajímavý článek"