WHAT! :-D "Zajímavý článek"

Jak jsem nedávno hledala brigádu. Narazila jsem na internetu "inspirující" článek. Zvykla jsem si že na internetu najdete různé blbosti a kecy, ale tohle mě dostalo :-D

Rozhodně to neberte vážně. Autor to teda vážně bohužel myslel, ale každý rozumní ví, že je to nesmysl. Nebo takhle, něco pravda je a jde to, ale rozhodně to není to pravé ořechové. A v tomhle článku si řekneme proč.


TADY JE TEN "ZÁZRAČNÝ" ČLÁNEK VÝDĚLKU :D
https://winnersclub.cz/15-zpusobu-jak-vydelavat-na-internetu-z-ceske-republiky/

Nejvíc mě dostal bod č.4, jak si vydělat.

"4. Stát se Youtuberem"

Ano, teoretický to jde, ale rozhodně bych nenatáčela jen kvůli penězům, hlavně by mě to muselo bavit a to by měl být hlavní důvod proč začít. Dále tu autor/ka nezmínil/a že to rozhodně nebude hned. Taky nemusíte nikdy vydělávat, ono to je hrozně těžké se na YT uchytit a vydělávat. Na to potřebujete čas a sledovanost, takže tohle je aspoň podle mě blbost. Taky mě pobavila poslední věta :D
"pořád je co vymýšlet… Třeba jako jeden vloger si můžete napatlat Nuttelu na obličej. "
Proboha, jen to ne, velmi "dobrá" rada jak začít :-D  

To samé platí pro blog a blogování, trvá to dlouho než si začnete něco vydělávat, taky se to nemusí stát nikdy. Ale hlavně by měl člověk psát články a vést web proto že ho to baví, dělat to jen pro peníze se nevyplácí, jde to pak hodně poznat.

Tohle je taky "super" tip :-D

"12. Pronajměte svůj pokoj, byt nebo dům na Airbnb"

Myslím že jakkoliv to komentovat, je zbytečné.
Autoři této stránky by měli počítat i s tím, že ho můžou najít děti které se toho chytnou a nebudou dělat nic jiného, sice je fajn napsat, vydělávejte YouTubem, ale nenapíšou už co to obnáší a že to není hned, pak na YouTube natáčí každý a podle toho YouTube vypadá
Celý článek ukazuje jen výhody, ale nepopisuje i nevýhody a co to obnáší. Vlastně, jsou tam i trochu nereálné tipy.
např..
"14. Vytvořte si vlastní mobilní aplikaci"

Ale nejvíc mě dorazil a pobavil Poslední bod. On celkově je ten článek na nic, a je to určitá reklama na ten blog. Ale u posledního bodu to je evidentní reklama, kde navíc nabádají k sázení. Kde to žijeme...
"15. Sázejte bez rizika metodou Matched Betting na Winners Clubu"

Myslím si, že  tenhle článek by na internetu být neměl. A doufám že to nikdo nevezme vážně,
u některých bodu si stejně moc nevyděláte.Takže zbytečný článek, když si nevyděláte hned.

!! JE TO ALE MŮJ NÁZOR!! NĚKDO TO MŮŽE VIDĚT JINAK. NECHCI TU STRÁNKU ROZHODNĚ NĚJAK "ZNIČIT" JENOM TENTO ČLÁNEK, TOHOTO TIPU JE NESMYSL A NEPOUKAZUJE NA RIZIKA A NEVÝHODY. 
Snad jste se taky trošku pobavili a doufám že se podle toho nebudete řídit. Můžete mi napsat váš názor, budu ráda:) 






Komentáře

  1. Ono po internetu vydělávat možný je, je ale nutný dost na tom zapracovat. Jedním z nich je třeba tvoření webu , udělat ho známým a poté mít na něm reklamu. Stejně funguje YT, ale než to člověka začne živit, musí si toho hodně protrpět.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lysá hora 2017

Já a cestování :D