Vítam vás - NOVÝ BLOG

Ahojte, jmenuji se Pavlína a jsem ráda za každého kdo na tento blog chodí a narazí. Jsem vyučená kadeřnie, ale dělám něco jiného, doufám že se vám můj blog bude líbit :-) 

Miluju jídlo, ale snažím se jíst zdravě a celkem se mi to daří, ale občas si asi jako každý zahřeším a dám pizzu, nebo kebab. Taky chodím běhat, což doporučuju, je to super relax, teda pro mě ano. Jsem někdy trochu naivní a dětská, což je někdy potřeba a mě osobně to nevadí, člověk by se měl mít rád takový, jaký je. Nejvíc na sobě mám ráda řasy, jsem znamení lev a narodila jsem se 27. 7. 1999, takže číslo sedm, je mé oblíbené.

Miluju také cestovat, ráda poznávam nové kultury a lidí, což je zvlaštní protože jsem stydlivá povaha. Ráda ale trávím čas s přáteli a venku.

No, myslím si že to na úvod stačí, více se dozvíte ze článku.

Také miluju citáty, ale ne každé, jenom některé, které dávají smysl.

Jeden blog jsem už měla, ale chtěla jsem nový, více profesionální. Články z minulého blogu tady ale dám!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lysá hora 2017

Já a cestování :D

WHAT! :-D "Zajímavý článek"