Dělejte to, co vás baví

Jak už víte, tak nebudu a nechci dělat kadeřničinu. Proto jsem se rozhodla napsat tento článek, kde vám doufám dám  rady a tipy jak začít. Co všechno si musíte uvědomit, když chcete změnit práci, školu, nebo celkově to, co budete dělat.


- Je fajn si uvědomit co chcete dělat a co vás baví hned. Jenže vím že to někdy hned nejde a jestli vás to baví zjistíte později. Ale raději pozdě než vůbec. Je taky důležité proto co vás baví něco udělat, když si uvědomíte že vás práce, škola nebaví, nebojte se to změnit, nikdy totiž není pozdě na změnu. Samozřejmě vím že to někdy nejde, ale pokud to jde, udělejte to !! Sice je v dnešní době těžké dělat práci která vás baví, ale jde to, jen si to musíte uvědomit a něco pro to udělat.

- Rozhodně to neodkládejte a hledejte právě to, co vás baví. Možnosti je hodně, a pokud máte maturu, je to lehčí, ale i bez maturity můžete dělat to co vás baví. Stačí si to brzo uvědomit.

Já třeba chci dělat stevardku ve vlaku a později letušku a udělám pro to všechno. Vím že to nebude lehká cesta a není to už  tedˇ  lehké, ale nevzdám to a budu bojovat, udělám všechno abych mohla dělat práci která mě bude opravdu bavit. Nebudu lína si hledat informace a učit se. Obětuju tomu čas a peníze. Ale bude mě to bavit a chci to udělat.
(proč nechci být kadeřnice, najdete ve článku na starém blogu)
http://pavlaholywood.bloger.cz/_/Nebudu-kadernice-co-bude-dal-velka-zmena-v-zivote-co-se-deje
Naštěstí jsem na to co mě baví přišla brzo.

Ono je lepší když si to uvědomíte hned, můžete tak jít přímo na školu kterou chcete a potřebujete. Ale jak říkám, ne vždy se ta vaše volba jeví jako to pravé. A na to co vás baví přijdete až ve škole. Uvědomíte si že škola kde jste ted, vás nebaví a nechcete ji v budoucnu dělat. Takže co dál?

Je to těžké, ale můžete tu školu změnit a dělat tu, která vás bude bavit. A udělejte to!!
Ale upřímně, kdybych si to uvědomil já na střední, tak ji stejně dodělám. Ale pokud vy máte možnost, tak tu změnu udělejte. Je to váš život a vaše volba, takže když chcete změnit školu a cítíte se nešťastně, tak se rozhodně podle sebe. Nezůstávejte tam jen proto, že musíte nebo si řeknete,nemá to cenu, protože vždy to má cenu. Jenom si myslím že pokud už jste v polovině, tak tu školu raději dodělejte. Můžete toho přestupu litovat. A mohla by to být škoda přejít třeba před koncem nebo v druháku, Třeťáku. Ale jde to, jen to opravdu zvažte!!

Zvažte všechno a hlavně DOPORUČUJU si zjistit co všechno musíte udělat, a co vaše budoucí práce a jiná škol obnáší. Dobře všechno zvažte a zjistěte si jestli se pro to hodíte a můžete to dělat. Byla by chyba dělat unáhlené závěry a odejít že školy úplně zbytečně. Takže opravdu zvažte všechny možnosti a jestli vás to bude vlastně bavit. Jestli to vážně chcete dělat. Doporučuju se poradit s rodiči, sice je rozhodnutí jen na vás (nebo mělo by být) Ale můžou vás podpořit a pomoct vám. Takže jestli cítíte že chcete dělat něco jiného, tak to udělejte!! pokud to jde. Hledejte informace a bojujte, nesmíte se vzdávat, hledejte informace a co musíte vlastně udělat. Co všechno to obnáší a podle toho se rozhodněte. Myslím si že i když studujete něco jiného, můžete to změnit. A pokud jste na začátku, neváhejte. Jde to vlastně i když si to uvědomíte "pozdě" Záleží jen na vás. Cenu to podle mě nemá jen tehdy, když jste v posledním ročníku, to si to dodělejte a pak hledejte další způsoby.

Doufám že vám tento článek pomůže. Pokud taky procházite změnou, tak držím palce. Nevzdávejte se. Já taky budu děat něco jiného než mám a jsem vyučená a udělám proto všechno, také jsem si  našla informae. To doporučuju i vám, hledat!!

 













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lysá hora 2017

Já a cestování :D

WHAT! :-D "Zajímavý článek"